15 روش و قابلیت استفاده از ربات هوش مصنوعی ChatGPT

نحوه استفاده از ربات ChatGPT

پیش از آنکه به امکانات و قابلیت‌های این ربات بپردازیم، شما را با نحوه کارکرد آن آشنا خواهیم کرد. استفاده از این مدل AI خیلی ساده است. برای این کار:

  1. ابتدا یک حساب کاربری در وب‌سایت سازنده یعنی chat.OpenAi.com می‌سازید.
  2. پس از تأیید ایمیل و اتمام مراحل ساخت اکانت، باید شرایط و قوانین ChatGPT را بپذیرید.
  3. سپس گزینه next را زده و بعد می‌توانید از این ربات استفاده کنید.
  4. توجه داشته باشید که برای ساخت اکانت نیاز به یک شماره خارج از کشور خواهید داشت. در این زمینه می‌توانید از شماره‌های مجازی رایگان کمک بگیرید.
  5. 15 روش و قابلیت استفاده از ربات هوش مصنوعی ChatGPT
  6. علاوه بر ساخت تصاویر و پاسخ‌دهی به سوالات کاربران، این ربات پیشرفته می‌تواند در مسائل دیگری نیز به کاربران کمک کنند. در ادامه به 15 مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
  1. ساخت رزومه و نوشتن CV
    احتمالاً این مورد یکی از بهترین قابلیت‌های این چت هوشمند مدل زبانی باشد. به کمک ChatGPT می‌توانید خلاصه‌ای از سوابق کاری و مهارت‌های‌تان را بنویسید یا برای شغل مورد نظرتان، رزومه دلخواه خود را بهبود بخشید.

از آنجایی که شما نمی‌توانید یک CV یا هدف نامه تکراری را برای تمامی مشاغل ارسال کنید، ChatGPT می‌تواند کمک بزرگی در این زمینه باشد. کافی است شغل مورد نظر با مهارت‌های مرتبط‌تان را برای او ارسال کنید و از او بخواهید تا یک رزومه یا CV برای شما تهیه کند.

  1. بهبود بخشیدن رزومه یا CV
    علاوه بر تهیه و نوشتن یک رزومه خاص، این ربات هوش مصنوعی می‌تواند رزومه از پیش نوشته و تهیه شده شما را بهبود بخشد و مشکلات آن را برطرف کند.

فهرست مطالب

اشتراک گذاری
مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید