آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام

اینستاگرام از محبوب‌ترین برنامه‌های اجتماعی است که هر روز به کاربران آن افزوده می‌شود. بااین‌حال شاید برخی از افراد به دلایلی مانند مشغله کاری یا نداشتن وقت قصد دارند اکانت خود را غیرفعال یا حذف کنند. باتوجه‌به اینکه گزینه حذف یا غیرفعال‌کردن اکانت در منوی اپلیکیشن دیده نمی‌شود افراد به‌راحتی نمی‌توانند این کار را انجام دهند. ما در این مقاله روش حذف دائم و غیرفعال‌کردن اکانت اینستاگرام را بررسی می‌کنیم. اگر می‌خواهید از روش حذف اکانت اینستاگرام مطلع شوید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

از ساده‌ترین روش‌های حذف اکانت در اپلیکیشن اینستاگرام استفاده از سایت برنامه است. قبل از آنکه به سایت اینستاگرام مراجعه کنید برای حذف موقت یا دائم این اپ تصمیم‌گیری کنید؛ چراکه هر کدام از اینها باهم متفاوت‌اند و شما با حذف دائم این برنامه دیگر هیچ دسترسی به اکانت خود نخواهید داشت. ولی اگر اکانت خود را غیرفعال کنید می‌توانید بعداً با فعال‌کردن آن به تمام اطلاعات قبلی خود دست یابید. نکته جالب توجه این است که برخلاف توییتر مدت زمان خاصی برای دی اکتیو کردن این برنامه تعیین نشده است و کاربران این برنامه‌ی محبوب می‌توانند تا هر زمانی که می‌خواهند اکانت خود را از دید سایر افراد پنهان کنند و در عین حال عکس‌ها و پیام‌ها را نیز از دست ندهند.

برای اینکه در سایت اینستاگرام وارد اکانت خود شده و اکانت را حذف کنید نیاز است که پسورد خود را به یاد داشته باشید. اگر گذرواژه را فراموش کرده‌اید روی گزینه Forgot password کلیک کنید و پس از تغییر رمز عبور خود وارد اکانت اینستاگرام شوید.

غیرفعال‌کردن موقت اینستاگرام در سایت
اگر می‌خواهید به‌صورت موقتی اکانت خود را غیرفعال یا دی‌اکتیو کنید تا بعداً بتوانید با اکانت خود به این اپلیکیشن محبوب بازگردید باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. وارد سایت رسمی اینستاگرام شوید.
  2. نام کاربری و گذرواژه را وارد کنید و روی لاگین کلیک کنید.
  3. وارد پروفایل خود شوید.
  4. روی گزینه Edit Profile کلیک کنید و Temporarily disable my account را انتخاب کنید.
  5. با کلیک بر روی یکی از گزینه‌ها دلیل حذف اکانت خود را انتخاب کنید تا مراحل حذف کامل گردد.

فهرست مطالب

اشتراک گذاری
مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید